ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Ֆինանսներ և հարկեր

Ստանալ հարկ վճարողի հաշվառման համար (ՀՎՀՀ)

Հարկ վճարողի հաշվառման համարը յուրաքանչյուր հարկ վճարողին տրվող եզակի նույնականացման համարն է։ Այն տրամադրվում է ՀՀ Պետական եկամուտների կոմիտեի կողմից։

Կոճակը կուղղորդի ծառայությունը մատուցողի կայք, որը կբացվի նոր էջում։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
5-10 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար
Տրամադրման տևողությունը
Մինչև 1 աշխատանքային օր

Հարկ վճարողի հաշվառման համար (ՀՎՀՀ) ստանալու համար հարթակ հնարավոր է մուտք գործել «ԵսԵմ» նույնականացմամբ կամ գրանցվելու միջոցով։

Գրանցվելու համար
անհրաժեշտ է «Շարունակել» կոճակը սեղմելուց հետո՝

  • սեղմել բացվող էջի վերին աջ անկյունում գտնվող «Մուտք» կոճակը, այնուհետև անցնել բացվող էջի ներքևում գտնվող «Գրանցվել հիմա» հղումով, 
  • նշել քաղաքացիությունը, այնուհետև լրացնել անհրաժեշտ տվյալները,
  • մուտքագրել էլեկտրոնային փոստի հասցեին ստացված կոդը, այնուհետև՝ բջջային հեռախոսահամարին ստացված կոդը,
  • ստեղծել գաղտնաբառ և հաստատել այն։

Հարթակում գրանցվելուց հետո ՀՎՀՀ ստանալու համար անհրաժեշտ է՝

  • մուտք գործել հարթակ՝ լրացնելով էլեկտրոնային փոստի հասցեն և գաղտնաբառը,
  • սեղմել «Ուղարկել դիմում, հարցում կամ բողոք» պատուհանի «Ուղարկել» կոճակը,
  • բացվող էջում ընտրել «Դիմում» տարբերակը,
  • ընտրել դիմումատուի տեսակը՝ «Անհատ»,
  • բացվող էջում ընտրել, թե որ պետական մարմնին է ուղղված դիմումը, այս դեպքում ընտրել Պետական եկամուտների կոմիտե,
  • կցել լրացված և ստորագրված ՀՎՀՀ ստանալու դիմումը, անձը հաստատող փաստաթղթի (անձնագիր կամ նույնականացման քարտ) պատճենը և հանրային ծառայության համարանիշը (ՀԾՀ),
  • սեղմել «Առաջ» կոճակը։

Հարցման ընթացքին հնարավոր է հետևել անձնական էջում առկա հսկիչ կոդի միջոցով։

Ներկայացվող պահանջները

ՀՎՀՀ ստանալու համար անհրաժեշտ է ունենալ հանրային ծառայությունների համարանիշ (ՀԾՀ) կամ ՀԾՀ չունենալու մասին տեղեկանքի համարը։

Պահանջվող փաստաթղթերը

ՀՎՀՀ ստանալու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել․

Ուշադրություն
Արտերկրում ապրող ՀՀ քաղաքացիները հարթակում գրանցվելուց հետո վերը նշված հաջորդական քայլերը կատարելուց հետո ներկայացնում են ոչ ռեզիդենտ քաղաքացիների համար սահմանված դիմումն ու կցում են պահանջվող փաստաթղթերը։

Տրամադրման ժամկետը և կարգը

ՀՎՀՀ-ն ուղարկվում է դիմումատուի էլեկտրոնային փոստի հասցեին դիմումը ներկայացնելուց հետո 1 աշխատանքային օրվա ընթացքում։

Հղում օրենսդրությանը

ՀՀ կառավարության՝ 2023 թվականի հուլիսի 8-ի N 922-Ն որոշում

Որոշումը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։

Ծառայության գծով աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր` 09:00-18:00

Հեռախոսահամար՝

08000 1008
(+374) 060 84-44-44

 

Այս ծառայությունից հնարավոր է օգտվել նաև այլ եղանակներով։

Ծառայությունից տարբեր եղանակներով օգտվելիս կարող են տարբեր քանակությամբ ռեսուրսներ և ժամանակ պահանջվել։

Ծառայությունը մատուցող՝
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Այս էջը օգտակա՞ր էր