ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Երթևեկություն, տրանսպորտ և ենթակառուցվածքներ

Գրանցել պատահար

Եթե ճանապարհատրանսպորտային պատահար է տեղի ունեցել, ապա պետք է դրա մասին տեղեկացնել մեքենան սպասարկող ապահովագրական ընկերությանը և գրանցել պատահարը։ 

Ծառայությունից ֆիզիկապես օգտվելու համար պետք է անձամբ այցելես գրասենյակ։

Պատահարի մասին կարելի է տեղեկացնել նաև ֆիզիկապես՝ կապ հաստատելով մեքենան սպասարկող ապահովագրական ընկերության հետ և ներկայացնելով պատահարի մանրամասները՝ վնասներ, տեղանք, միջադեպի մասին այլ մանրամասներ։


Եթե վարորդները չունեն ASWA հավելվածը, ապա պատահարի լուսանկարները Viber, Whatsapp կամ մեկ այլ հավելվածի միջոցով կարելի է ուղարկել ապահովագրական ընկերության կողմից նշված հեռախոսահամարին։

Տեխնիկական աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր՝
Երկ-ուրբ՝ 09:00-18:00

Հեռախոսահամար՝

(+374 11) 55 17 55

 

Այս ծառայությունից կարող ես օգտվել նաև այլ եղանակներով:

Այդ դեպքում կարող ես ավելի շատ կամ ավելի քիչ ժամանակ և գումար ծախսել։

Ծառայությունը մատուցող՝
Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո
Այս էջը օգտակա՞ր էր