BETA

This site is new, your feedback will help us improve it.

Trade & industry

Ստանալ էլեկտրոնային թվային ստորագրություն

Թվային ստորագրությունը ձեռագիր ստորագրության թվային համարժեքն է։ Այն էլեկտրոնային փաստաթղթերն առցանց վավերացնելու անվտանգ, արագ ու վստահելի միջոց է, որը թույլ է տալիս բացառել ստորագրության կեղծումները։ 

You will be taken to the service provider’s website, it will open in a new tab.
Who can apply?
ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ
Filiing duration
15 րոպե
Service cost
մինչև 30,000 ՀՀ դրամ

Ստորև ներկայացված քայլերն անհրաժեշտ է կատարել «Շարունակել» կոճակը սեղմելուց հետո։

Էլեկտրոնային ստորագրություն ունենալու համար անհրաժեշտ է։

  • ներբեռնել ծրագիրը,
  • ակտիվացնել նույնականացման քարտի PIN և PUK կոդերը,
  • կատարել տարեկան սպասարկման վճարը։

Ներկայացվող պահանջները

ՀՀ քաղաքացի լինելու դեպքում


Օտարերկրյա քաղաքացի լինելու դեպքում

Ուշադրություն
Թվային ստորագրության համակարգչային ծրագրերը հասանելի են միայն Windows օպերացիոն համակարգերով։

Վճարման չափը և կարգը

Թվային ստորագրության համար անհրաժեշտ է վճարել՝

  • 3,000 ՀՀ դրամ՝ 1 տարի ժամկետով ՀՀ քաղաքացիների համար,
  • 30,000 ՀՀ դրամ՝ 3 տարի ժամկետով օտարերկրյա քաղաքացիների համար։

Վճարումն իրականացվում է հետևյալ եղանակներից մեկով՝

  • բանկային փոխանցման միջոցով «ԷԿԵՆԳ» ՓԲԸ (ՀՎՀՀ-02707093) հաշվեհամարին՝ 1570004596000500։ Փոխանցման նպատակի դաշտում պետք է նշել «ՀԾՀ, անուն, ազգանուն»,

  • TelCell, Idram, EasyPay, Mobidram վճարային տերմինալների և ekeng.am-ում բացված հաշվի միջոցով։

Տրամադրման ժամկետը և կարգը

Էլեկտրոնային թվային ստորագրությունն ավտոմատ ակտիվանում է վճարումն իրականացնելուց անմիջապես հետո։ 


Հղում օրենսդրությանը

«Էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին» ՀՀ օրենք

Օրենքը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։

Տեխնիկական աջակցության համար՝

Հեռախոսահամար՝
(+374) 060 46-04-05

Ծառայության գծով աջակցության համար՝

Հեռախոսահամար՝
(+374) 060 46-45-04 

Service provided by
Էլեկտրոնային կառավարման ենթակառուցվածքների ներդրման գրասենյակ
Was this page useful?