ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Երթևեկություն, տրանսպորտ և ենթակառուցվածքներ

Գրանցել պատահար

Եթե ճանապարհատրանսպորտային պատահար է տեղի ունեցել, ապա անհրաժեշտ է դրա մասին տեղեկացնել մեքենան սպասարկող ապահովագրական ընկերությանը և գրանցել պատահարը։ 

Ծառայությունից հնարավոր է օգտվել ֆիզիկապես՝ անձամբ այցելելով գրասենյակ։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
30-45 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար
Տրամադրման տևողությունը
մինչև 2 ժամ

Պատահարի մասին կարելի է տեղեկացնել նաև ֆիզիկապես՝ կապ հաստատելով մեքենան սպասարկող ապահովագրական ընկերության հետ և ներկայացնելով պատահարի մանրամասները՝ վնասներ, տեղանք, միջադեպի մասին այլ մանրամասներ։


Եթե վարորդները չունեն ASWA հավելվածը, ապա պատահարի լուսանկարները Viber, Whatsapp կամ մեկ այլ հավելվածի միջոցով կարելի է ուղարկել ապահովագրական ընկերության կողմից նշված հեռախոսահամարին։

Տեխնիկական աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր՝
Երկ-ուրբ՝ 09:00-18:00

Հեռախոսահամար՝
(+374) 011 55-17-55

 

Այս ծառայությունից հնարավոր է օգտվել նաև այլ եղանակներով։

Ծառայությունից տարբեր եղանակներով օգտվելիս կարող են տարբեր քանակությամբ ռեսուրսներ և ժամանակ պահանջվել։

Ծառայությունը մատուցող՝
Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո
Այս էջը օգտակա՞ր էր