This site is new, your feedback will help us improve it.
Ստանալ տեղեկատվություն պետական մարմիններից
Յուրաքանչյուր անձ իրավունք ունի ծանոթանալու իր փնտրած տեղեկությանը և դա ստանալու նպատակով հարցմամբ դիմելու տեղեկատվություն տնօրինող մարմնին, այդ թվում՝ պետական կառավարման մարմիններին, տեղական ինքնակառավարման մարմիններին, պետական հիմնարկներին, պետական և տեղական բյուջեներից ֆինանսավորվող կազմակերպություններին, հանրային նշանակության կազմակերպություններին, պաշտոնատար անձանց:
Տեղեկատվություն հնարավոր է ստանալ ինչպես բանավոր, այնպես էլ գրավոր դիմումի հիման վրա։
Ստորև ներկայացված քայլերն անհրաժեշտ է կատարել «Շարունակել» կոճակը սեղմելուց հետո։
Պետական մարմիններից տեղեկատվություն ստանալու համար նախ անհրաժեշտ է գրանցվել Էլեկտրոնային հարցումների միասնական հարթակում։ Դրա համար անհրաժեշտ է՝
- այցելել e-request.am,
- սեղմել էջի վերին աջ անկյունում գտնվող «Մուտք» կոճակը, այնուհետև անցնել բացվող էջի ներքևում գտնվող «Գրանցվել հիմա» հղումով,
- նշել քաղաքացիությունը, այնուհետև լրացնել անհրաժեշտ տվյալները,
- մուտքագրել էլեկտրոնային փոստի հասցեին ստացված կոդը, այնուհետև՝ բջջային հեռախոսահամարին ստացված կոդը,
- ստեղծել գաղտնաբառ և հաստատել այն։
Հարթակում գրանցվելուց հետո տեղեկատվություն ստանալու համար անհրաժեշտ է՝
- մուտք գործել հարթակ՝ լրացնելով էլեկտրոնային փոստի հասցեն և գաղտնաբառը,
- սեղմել «Ուղարկել դիմում, հարցում կամ բողոք» պատուհանի «Ուղարկել» կոճակը,
- բացվող էջում ընտրել «Հարցում» տարբերակը,
- ընտրել դիմումատուի տեսակը՝ «Անհատ», կամ որպես կազմակերպություն դիմելու դեպքում՝ «Իրավաբանական անձ»,
- բացվող էջում ընտրել, թե որ պետական մարմնին է ուղղված հարցումը,
- մուտքագրել հարցումը՝ հստակ ձևակերպելով անհրաժեշտ տեղեկատվությունը,
- եթե փաստաթղթեր կցելու անհրաժեշտություն կա, սեղմել «Կցել ֆայլ» կոճակը, եթե ոչ, սեղմել «Առաջ» կոճակը։
Հարցման ընթացքին հնարավոր է հետևել անձնական էջում առկա հսկիչ կոդի միջոցով։
Տրամադրման ժամկետը և կարգը
- Եթե հարցվող տեղեկությունը հրապարակված չէ, ապա դրա պատճենը դիմողին տրամադրվում է հարցումը ստանալուց հետո մինչև 5-օրյա ժամկետում։
- Եթե հարցվող տեղեկությունը հրապարակված է, ապա հարցումը ստանալուց հետո մինչև 5-օրյա ժամկետում դիմողը տեղեկացվում է, թե երբ և որտեղ է հրապարակվել այդ տեղեկատվությունը։
- Եթե հարցվող տեղեկությունը տրամադրելու համար անհրաժեշտ է կատարել լրացուցիչ աշխատանք, ապա այդ տեղեկությունը դիմողին է տրվում դիմումն ստանալուց հետո 30-օրյա ժամկետում: Այդ մասին հարցումն ստանալուց հետո մինչև 5-օրյա ժամկետում էլեկտրոնային փոստի միջոցով տեղեկացվում է դիմողին՝ նշելով հետաձգման պատճառները և տեղեկությունը տրամադրելու վերջնական ժամկետը։
Հարցմանը պատասխան չի տրվում, եթե․
- պարզվում է, որ դիմողի ինքնությանը վերաբերող տվյալները կեղծ են,
- դիմումը նույն անձի կողմից նույն տեղեկությունն ստանալու պահանջով վերջին 6 ամսվա ընթացքում ներկայացվում է երկրորդ անգամ։
Ուշադրություն
- Դիմողը պարտավոր չէ հիմնավորել հարցումը։
- Տեղեկության տրամադրման մերժումը կարող է բողոքարկվել լիազորված պետական կառավարման մարմնում կամ դատարանում կամ մարդու իրավունքների պաշտպանի գրասենյակ։
Վճարման չափը և կարգը
Տեղեկության տրամադրումը անվճար է հետևյալ դեպքերում.
- բանավոր հարցումներին պատասխանելիս,
- մինչև 10 էջ տպագրված կամ պատճենահանված տեղեկություն տրամադրելիս,
- տեղեկությունն էլեկտրոնային փոստով (ինտերնետային ցանցով) տրամադրելիս,
- տեղեկությունների տրամադրման մասին գրավոր հարցումներին պատասխանելիս, որոնց հրապարակումը կարող է կանխել պետական և հասարակական անվտանգությունը, հասարակական կարգին, հանրության առողջությանն ու բարքերին, այլոց իրավունքներին և ազատություններին, շրջակա միջավայրին, անձանց սեփականությանը սպառնացող վտանգը,
- տեղեկության տրամադրումը մերժելիս։
- Ոչ հավաստի կամ ոչ լրիվ տվյալներ պարունակող տեղեկություն տրամադրած մարմինը կամ կազմակերպությունն այդ տեղեկությունը ստացած անձի հարցման հիման վրա ևս պարտավոր է անվճար տրամադրել ճշգրտված տվյալներով տեղեկություն:
Տեղեկատվության վճարման համար անհրաժեշտություն կարող է առաջանալ կոնկրետ դեպքերում։ Հանրային նշանակության կազմակերպություններն ինքնուրույն են որոշում տեղեկությունների տրամադրման համար գանձվող գումարի չափը։
Հղում օրենսդրությանը
«Տեղեկատվության ազատության մասին» ՀՀ օրենք
Օրենքը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։
Using different methods might take more time or cost more money.