Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:
Ստանալ պետական մարմնի պետական հաշվառում
Պետական մարմնի պետական հաշվառումն իրականացվում է գլխավոր քարտուղարի (աշխատակազմի ղեկավարի), օրենքով նախատեսված դեպքում՝ պետական մարմնի ղեկավարի դիմումի հիման վրա։
Հաշվառման համար անհրաժեշտ է պահանջվող փաստաթղթերով դիմել ՀՀ արդարադատության նախարարության իրավաբանական անձանց պետական ռեգիստրի գործակալության տարածքային սպասարկման գրասենյակներ։
Ներկայացվող պահանջները
Պահանջվող փաստաթղթերը
Դիմելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել․
- պետական մարմնի անվանումը,
- տեղեկություններ պետական մարմին ստեղծելու մասին իրավական ակտի վերաբերյալ,
- գտնվելու վայրի հասցեն,
- կոնտակտային տվյալներ՝ էլեկտրոնային փոստի հասցե, համացանցային կայքէջի հասցե, հեռախոսահամար,
- պետական մարմնի ղեկավարի կամ գլխավոր քարտուղարի (աշխատակազմի ղեկավարի) անունը, ազգանունը, անձնագրային տվյալները, բնակության (հաշվառման) վայրի հասցեն, էլեկտրոնային փոստի հասցեն։
Վճարման չափը և կարգը
Պետական մարմնի պետական հաշվառման, փոփոխությունների պետական հաշվառման, պետական հաշվառումից հանելու համար պետական տուրք չի գանձվում:
Տրամադրման ժամկետը և կարգը
Պետական մարմնի պետական հաշվառումն իրականացվում է 1 օրվա ընթացքում։
Հղում օրենսդրությանը
«Իրավաբանական անձանց պետական գրանցման, իրավաբանական անձանց առանձնացված ստորաբաժանումների, հիմնարկների և անհատ ձեռնարկատերերի պետական հաշվառման մասին» ՀՀ օրենքում փոփոխություններ կատարելու մասին ՀՀ օրենք
Օրենքը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում
Աշխատանքային ժամեր`
10:00 - 18:00
Հեռախոսահամար`
0-8000-2020,
(+374) 010 58-59-80
Աշխատանքային ժամեր՝
09։00-18։00
Հեռախոսահամար՝
(+374) 010 593935
Աշխատանքային ժամեր`
10:00 - 18:00
Հեռախոսահամար`
0-8000-2020,
(+374) 010 58-59-80
Աշխատանքային ժամեր՝
09։00-18։00
Հեռախոսահամար՝
(+374) 010 593935