ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Ֆինանսներ և հարկեր

Ներկայացնել դիմում-հայտարարություն անշարժ գույքի վարձակալության վերաբերյալ

Անշարժ գույքը վարձակալության հանձնելիս անհրաժեշտ է կնքել պայմանագիր, որը պետք է ստանա պետական գրանցում։ Սակայն եթե պայմանագիրը չի ստացել պետական գրանցում, ապա անհրաժեշտ է հարկային մարմին ներկայացնել անշարժ գույքը վարձակալության հանձնելու կամ վարձակալությունը դադարեցնելու վերաբերյալ հայտարարություն։

Ծառայությունից հնարավոր է օգտվել ֆիզիկապես՝ անձամբ այցելելով գրասենյակ։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
20-25 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար
Տրամադրման տևողությունը
Անմիջապես

Անշարժ գույքի վարձակալության վերաբերյալ (հանձնում և դադարեցում) ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է այցելել հարկ վճարողի սպասարկման ցանկացած կենտրոն՝ ներկայացնելով պահանջվող փաստաթղթերը, դիմումը և հայտարությունը, որոնց ձևը տրամադրվում է տեղում։

Ներկայացվող պահանջները

Հարկային մարմին վարձակալության դիմում-հայտարարություն ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ հանրային ծառայությունների համարանիշ (ՀԾՀ) և հարկ վճարողի հաշվառման համար (ՀՎՀՀ)։

Ուշադրություն
Դիմում հայտարարությունը անհրաժեշտ է ներկայացնել ինչպես անշարժ գույքը վարձակալության հանձելուց հետո 5 օրվա ընթացքում, այնպես էլ վարձակալության դադարեցումից հետո՝ կրկին 5 օրվա ընթացքում։

Պահանջվող փաստաթղթերը

Դիմում-հայտարարություն ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել․

Հղում օրենսդրությանը

ՀՀ կառավարության՝ 2023 թվականի հունիսի 8-ի N 922-Ն որոշում

Որոշումը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։

Ծառայության գծով աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր` 09:00-18:00

Հեռախոսահամար՝

08000 1008
(+374) 060 84-44-44

 

Այս ծառայությունից հնարավոր է օգտվել նաև այլ եղանակներով։

Ծառայությունից տարբեր եղանակներով օգտվելիս կարող են տարբեր քանակությամբ ռեսուրսներ և ժամանակ պահանջվել։

Ծառայությունը մատուցող՝
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Այս էջը օգտակա՞ր էր