ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Կառավարում և ժողովրդավարություն

Ներկայացնել խնդիր` ուղղված Երևանի բարելավմանը, «Ակտիվ քաղաքացի» հավելվածի միջոցով

«Ակտիվ քաղաքացի» հարթակի շնորհիվ Երևան քաղաքի բնակիչները կարող են մասնակցել քաղաքի կառավարմանը և ներկայացնել խնդիրներ՝ կապված աղբահանության, տրանսպորտի, արտաքին լուսավորության, կենդանիների խնամքի և այլ թեմաների հետ։ 

Հարթակի միջոցով ներկայացված խնդիրները կուղղվեն Երևանի քաղաքապետարան և կգտնեն իրենց լուծումները։

Կոճակը կուղղորդի Google Play` հավելվածը ներբեռնելու համար։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
5 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար

«Ակտիվ քաղաքացի» բջջային հավելվածի միջոցով Երևան քաղաքի խնդիրները ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է գրանցվել հարթակում՝ լրացնելով

  • անունը,
  • ազգանունը,
  • հեռախոսահամարը։

Հավելվածի միջոցով արձանագրված խնդիրը ուսումնասիրվում և փոխանցվում է Երևանի քաղաքապետարանի համապատասխան բաժին՝ հետագայում քննարկման օրակարգում ներառելու և խնդիրը լուծելու նպատակով։ 

Ծառայության գծով աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր
Երկ-ուրբ՝ 09:00-18:00
Շբթ, կիր՝ 09։00-17։00

Հեռախոսահամար`
1-05 

Ծառայությունը մատուցող՝
Երևանի քաղաքապետարան
Այս էջը օգտակա՞ր էր