ԲԵՏԱ

Հարթակը մշակման փուլում է․ ձեր կարծիքը կօգնի մեզ բարելավել այն:

Կառավարում և ժողովրդավարություն

Ներկայացնել խնդիր` ուղղված Երևանի բարելավմանը, «Ակտիվ քաղաքացի» հավելվածի միջոցով

«Ակտիվ քաղաքացի» հավելվածի միջոցով Երևան քաղաքի բնակիչները կարող են մասնակցել քաղաքի կառավարմանը՝ ներկայացնելով խնդիրներ աղբահանության, տրանսպորտի, արտաքին լուսավորության, կենդանիների խնամքի և այլ ոլորտներում։

Հավելվածի միջոցով ներկայացված խնդիրները ուղղվում են Երևանի քաղաքապետարան և գտնում իրենց լուծումները։

Կոճակը կուղղորդի Google Play` հավելվածը ներբեռնելու համար։
Ո՞վ կարող է դիմել
ՀՀ և օտարերկրյա քաղաքացիներ
Դիմելու տևողությունը
5 րոպե
Ծառայության արժեքը
Անվճար

«Ակտիվ քաղաքացի» բջջային հավելվածի միջոցով Երևան քաղաքի խնդիրները ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է հավելվածը ներբեռնելուց հետո․

  • Գրանցվել հարթակում՝ լրացնելով անուն, ազգանուն և հեռախոսահամար,
  • բացված պատուհանում ընտրել «Հայտնել խնդրի մասին» կոճակը,
  • այնուհետև ընտրել խնդրին առնչվող ոլորտը,
  • բացված պատուհանում լրացնել հասցեն և խնդրի նկարագրությունը և ուղարկել։ Անհրաժեշտության դեպքում հնարավոր է կցել լուսանկար, տեսանյութ կամ ձայնագրություն։

Հավելվածի միջոցով արձանագրված խնդիրը ուսումնասիրվում և փոխանցվում է Երևանի քաղաքապետարանի համապատասխան բաժին՝ հետագայում քննարկման օրակարգում ներառելու և խնդիրը լուծելու նպատակով։ 

Ծառայության գծով աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր
Երկ-ուրբ՝ 09:00-18:00
Շբթ, կիր՝ 09։00-17։00

Հեռախոսահամար`
1-05 

Ծառայությունը մատուցող՝
Երևանի քաղաքապետարան
Այս էջը օգտակա՞ր էր