BETA

This site is new, your feedback will help us improve it.

Driving and transport

Գրանցել պատահար

Եթե ճանապարհատրանսպորտային պատահար է տեղի ունեցել, ապա անհրաժեշտ է դրա մասին տեղեկացնել մեքենան սպասարկող ապահովագրական ընկերությանը և գրանցել պատահարը։ 

You will be redirected to the Google Play store, to download the application to your device.
Who can apply?
ՀՀ քաղաքացիներ
Filiing duration
5 րոպե
Service cost
Անվճար
Processing duration
30 րոպե

Բջջային հավելվածի միջոցով պատահարը գրանցելու համար անհրաժեշտ է՝ 

  • բացել ASWA հավելվածը,

  • լրացնել համաձայնեցված հայտարարագիրը:


Հայտարարագիրը լրացնելիս անհրաժեշտ է նշել հետևյալ տեղեկատվությունը՝

  • պատահարի վերաբերյալ ընդհանուր տվյալներ,
  • պատահարի մասնակիցների և նրանց կողմից վարած ավտոտրանսպորտային միջոցների վերաբերյալ տվյալներ,
  • ավտոտրանսպորտային միջոցների փոխադարձ դիրքերի և հասցված վնասների վերաբերյալ տվյալներ։


որից հետո անհրաժեշտ է՝

  • ստորագրել հայտարարագիրը

  • սեղմել «Գրանցել պատահար» կոճակը,

  • նշել պատահարի ամսաթիվը և տեղի ունենալու վայրը, 

  • հետևել նշված քայլերին և կցել պատահարի լուսանկարները։

Եթե վերը նշված պայմանները կիրառելի չեն, պատահարը կարելի է գրանցել ֆիզիկապես։

 

Պատահարը համաձայնեցված հայտարարագրի միջոցով՝ բջջային հավելվածով գրանցվում է, եթե՝

  • տեղի ունեցած պատահարում ներգրավված է երկու ավտոմեքենա,

  • դրանցից առնվազն մեկը պատահարի դրությամբ ունի գործող ԱՊՊԱ պայմանագիր,

  • վնաս է պատճառվել միայն մասնակից ավտոմեքենաներին,

  • մասնակից վարորդներից մեկը ընդունում է իր մեղավորությունը,

  • տուժողի կողմից ակնկալվող վնասի հատուցման չափը չի գերազանցում 100,000 ՀՀ դրամը մարզերում, իսկ Երևանում՝ 400,000 ՀՀ դրամը։


Համաձայնեցված հայտարարագրով կարգավորվող վթարներից բացի`
մնացած բոլոր ավտովթարները գրանցվում են միայն ՃՈ-ի, իսկ Երևան քաղաքում՝ պարեկային ծառայության կողմից:

Նման դեպքերում անհրաժեշտ է՝

  • վթարից անմիջապես հետո ավտովթարի վայր հրավիրեն ՃՈ-ին, իսկ Երևան քաղաքում՝ պարեկային ծառայությանը,
  • մինչև համապատասխան մարմինների ժամանումը չտեղաշարժեն ավտոմեքենաները և միջոցներ ձեռնարկեն ավտոմեքենաների հետքերն ու առարկաները պահպանելու ուղղությամբ,
  • վթարը տեղի ունենալուց հետո առավելագույնը 40 րոպեի ընթացքում հեռախոսով տեղեկացնեն իրենց ապահովագրական ընկերություններին՝ առանց վերջինին սպասելու պարտավորության:
  • մասնակցեն ՃՈ-ի, իսկ Երևան քաղաքում՝ պարեկային ծառայության կողմից սահմանված կարգի փաստաթղթերը կազմելու գործընթացին՝ դրանցում ներկայացնելով իրենց վերաբերող պատասխանները։

Տեխնիկական աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր՝
Երկ-ուրբ՝ 09:00-18:00

Հեռախոսահամար՝
(+374) 011 55-17-55

 

This service can also be utilized through other available methods.

Using different methods might take more time or cost more money.

Service provided by
Հայաստանի ավտոապահովագրողների բյուրո
Was this page useful?