BETA

This site is new, your feedback will help us improve it.

Finance and tax

Ներկայացնել դիմում-հայտարարություն անշարժ գույքի վարձակալության վերաբերյալ

Անշարժ գույքը վարձակալության հանձնելիս անհրաժեշտ է կնքել պայմանագիր, որը պետք է ստանա պետական գրանցում։ Սակայն եթե պայմանագիրը չի ստացել պետական գրանցում, ապա անհրաժեշտ է հարկային մարմին ներկայացնել անշարժ գույքը վարձակալության հանձնելու կամ վարձակալությունը դադարեցնելու վերաբերյալ հայտարարություն։

To access the service in person, please make a visit to office.
Who can apply?
ՀՀ քաղաքացիներ
Filiing duration
20-25 րոպե
Service cost
Անվճար
Processing duration
Անմիջապես

Անշարժ գույքի վարձակալության վերաբերյալ (հանձնում և դադարեցում) ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է այցելել հարկ վճարողի սպասարկման ցանկացած կենտրոն՝ ներկայացնելով պահանջվող փաստաթղթերը, դիմումը և հայտարությունը, որոնց ձևը տրամադրվում է տեղում։

Ներկայացվող պահանջները

Հարկային մարմին վարձակալության դիմում-հայտարարություն ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է ունենալ հանրային ծառայությունների համարանիշ (ՀԾՀ) և հարկ վճարողի հաշվառման համար (ՀՎՀՀ)։

Ուշադրություն
Դիմում հայտարարությունը անհրաժեշտ է ներկայացնել ինչպես անշարժ գույքը վարձակալության հանձելուց հետո 5 օրվա ընթացքում, այնպես էլ վարձակալության դադարեցումից հետո՝ կրկին 5 օրվա ընթացքում։

Պահանջվող փաստաթղթերը

Դիմում-հայտարարություն ներկայացնելու համար անհրաժեշտ է ներկայացնել․

Հղում օրենսդրությանը

ՀՀ կառավարության՝ 2023 թվականի հունիսի 8-ի N 922-Ն որոշում

Որոշումը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։

Ծառայության գծով աջակցության համար՝

Աշխատանքային ժամեր` 09:00-18:00

Հեռախոսահամար՝

08000 1008
(+374) 060 84-44-44

 

This service can also be utilized through other available methods.

Using different methods might take more time or cost more money.

Service provided by
ՀՀ պետական եկամուտների կոմիտե
Was this page useful?