This site is new, your feedback will help us improve it.
Դիմել թողարկման և վարկանիշավորման պետական աջակցության ծրագրին
Ծրագրի շրջանակներում կազմակերպություններին տրամադրվում է աջակցություն պարտատոմսերի և բաժնետոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և բորսայում ցուցակման, ինչպես նաև միջազգային վարկանիշային գործակալություններից վարկանիշի ստացման և սպասարկման առաջին 12 ամիսների համար։
Յուրաքանչյուր շահառու և վերջինիս հետ փոխկապակցված կազմակերպությունները օժանդակության տեսակներից յուրաքանչյուրից կարող են օգտվել միայն մեկ անգամ:
Թողարկման և վարկանիշավորման պետական աջակցության ծրագրին դիմելու համար անհրաժեշտ է էլեկտրոնային նամակ ուղարկել ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարության [email protected] էլեկտրոնային փոստի հասցեին՝ կցելով դիմումն ու պահանջվող փաստաթղթերը։ Անհրաժեշտ է նաև ուղարկել ծրագրին դիմելու վերաբերյալ պաշտոնական գրություն՝ ուղղված Էկոնոմիկայի նախարարին։
Ներկայացվող պահանջները
Աջակցությունից օգտվելու համար պետք է լինել ՀՀ-ում գրանցված և գործող կազմակերպություն։
Պարտատոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակման համար աջակցությունից կարող են օգտվել այն կազմակերպությունները, որոնց թողարկած պարտատոմսերը՝
- դրամական են,
- առնվազն 36 ամիս շրջանառության ժամկետով են,
- տեղաբաշխվել են հրապարակային առաջարկի միջոցով,
- թողարկումից հետո ունեն շուկա ստեղծող։
Բաժնետոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակման համար աջակցությունից կարող են օգտվել այն կազմակերպությունները, որոնց թողարկած բաժնետոմսերը՝
- տեղաբաշխվել են հրապարակային առաջարկի միջոցով։
Վարկանիշավորման և սպասարկման առաջին 12 ամիսների ծախսերի փոխհատուցում ստանալու համար կարող են դիմել այն կազմակերպությունները, որոնք՝
- «Ֆիթչ», «Մուդիզ», «Ստանդարտ ընդ Փուրզ» կամ «Սքոփ Ռեյթինգզ» միջազգային վարկանիշային գործակալություններից որևէ մեկից ստացել են ոչ պակաս, քան պետության սուվերեն վարկանիշից 2 նիշ ցածր միջազգային վարկանիշ։
Աջակցությունից չեն կարող օգտվել
Պարտատոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման, ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակման և վարկանիշավորման դեպքում՝
- ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից լիցենզավորված ֆինանսական ընկերությունները (բանկեր, վարկային կազմակերպություններ),
- հանրային ծառայությունների ոլորտում կարգավորվող գործունեություն իրականացնող կազմակերպությունները (էներգետիկայի, հեռահաղորդակցության, ջրային և այլ ոլորտներ),
- ընդերքօգտագործում իրականացնող կազմակերպությունները։
Բաժնետոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակման դեպքում՝
- ՀՀ կենտրոնական բանկի կողմից լիցենզավորված ֆինանսական ընկերությունները (բանկեր, վարկային կազմակերպություններ)։
Աջակցության չափը
Պարտատոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակման համար՝
- առավելագույնը 30 մլն դրամ՝ տեղաբաշխման անվանական արժեքի 2%-ի չափով միանվագ աջակցություն պարտատոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ բորսայում ցուցակման գործընթացի ավարտից հետո,
- առավելագույնը 45 մլն դրամ՝ տեղաբաշխման անվանական արժեքի 3%-ի չափով տարեկան աջակցություն պարտատոմսի շրջանառության 3 տարիների համար։
Բաժնետոմսերի թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակման համար՝
- առավելագույնը 50 մլն դրամ՝ կատարված ծախսերի 80%-ի չափով աջակցություն, եթե այդ ծախսերը (աուդիտ, թողարկման, տեղաբաշխման և ՀՀ բորսայում ցուցակման հետ կապված բանկային և բորսայական ծառայությունների ծախսեր) հիմնավորված են համապատասխան փաստաթղթերով։
Վարկանիշավորման և սպասարկման առաջին տարվա ծախսերի փոխհատուցման համար՝
- վարկանիշի ստացման և սպասարկման առաջին տարվա ծախսերի փոխհատուցում 50%-ի չափով։
Առաջին տարվա ծախսերի փոխհատուցումը կկազմի 80%, եթե կազմակերպությունը վարկանիշ ստանալուց հետո 18 ամիսների ընթացքում թողարկի, տեղաբաշխի և ՀՀ ֆոնդային բորսայում ցուցակի պարտատոմսեր կամ բաժնետոմսեր։
Պահանջվող փաստաթղթերը
Ծրագրին դիմելու համար անհրաժեշտ է Էկոնոմիկայի նախարարության [email protected] էլեկտրոնային փոստի հասցեին ուղարկել Էկոնոմիկայի նախարարին ուղղված պաշտոնական գրություն՝ կցելով դիմումը և ստորև թվարկված փաստաթղթերը։
Պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի թողարկման պետական աջակցություն ստանալու համար պահանջվող փաստաթղթերն են՝
- հայտ, որի բոլոր էջերը պետք է ստորագրված լինեն, և այն պետք է պարունակի հետևյալ տեղեկությունները՝
- հայտատուի անվանումը,
- հայտատուի գործունեության հասցեն,
- հայտատուի հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստը,
- հայտատուի հարկ վճարողի հաշվառման համարը,
- հայտատուի գործադիր մարմնի ղեկավարի անունը, ազգանունը և պաշտոնը,
- թողարկված պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի տեսակը և դասը,
- թողարկված պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի տարբերակիչ ծածկագիրը,
- թողարկված պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի տեղաբաշխված ծավալը,
- թողարկված պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի տեղաբաշխված քանակը,
- թողարկված պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի անվանական արժեքը,
- պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի թողարկման ամսաթիվը,
- պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի տեղաբաշխման սկիզբը,
- պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի տեղաբաշխման ավարտը,
- ֆոնդային բորսայի անվանումը,
- ֆոնդային բորսայի ցուցակը կամ հարթակը, որտեղ պարտատոմսը կամ բաժնետոմսը ցուցակված է,
- ցուցակման ամսաթիվը,
- ֆոնդային բորսայի կողմից պարտատոմսին կամ բաժնետոմսին շնորհված հապավումը,
- պարտատոմսերի կամ բաժնետոմսերի շուկա ստեղծողը (ստեղծողները),
- պարտատոմսերի տեղաբաշխումից հետո ստացվող օժանդակության հայտը պետք է պարունակի նաև՝
- պարտատոմսերի մարման ամսաթիվը,
- արժեկտրոնի եկամտաբերությունը,
- արժեկտրոնի վճարման պարբերականությունը,
- տեղեկատվություն յուրաքանչյուր արժեկտրոնի վճարման վերաբերյալ,
- հայտում պարունակվող տեղեկությունները հաստատող և կատարված ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերը։
Բաժնետոմսերի թողարկման աջակցության հայտի ձևը ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն։
Վարկանիշավորման պետական աջակցություն ստանալու համար պահանջվող փաստաթղթերն են՝
- հայտ, որի բոլոր էջերը պետք է ստորագրված լինեն, և այն պետք է պարունակի հետևյալ տեղեկությունները՝
- հայտատուի անվանումը,
- հայտատուի գործունեության հասցեն,
- հայտատուի հեռախոսահամարը և էլեկտրոնային փոստը,
- հայտատուի հարկ վճարողի հաշվառման համարը,
- հայտատուի գործադիր մարմնի ղեկավարի անունը, ազգանունը և պաշտոնը,
- միջազգային վարկանիշային գործակալության անվանումը,
- վարկանիշավորման ամսաթիվը,
- ստացված վարկանիշը՝ կցելով հավաստող փաստաթուղթը,
- վարկանիշի ստացման և սպասարկման առաջին տարվա ծախսերը՝ կցելով հավաստող փաստաթղթերը,
- հայտում պարունակվող տեղեկությունները հաստատող և կատարված ծախսերը հիմնավորող փաստաթղթերը։
Վարկանիշավորման պետական աջակցության հայտի ձևը ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել ՀՀ էկոնոմիկայի նախարարություն։
Ուշադրություն
Հայտը լրացնելու համար անհրաժեշտ է ներբեռնել Adobe Acrobat հավելվածը, հայտի ձևը տեղադրել հավելվածում և համակարգչով լրացնել այն։ Հայտը հնարավոր է ստորագրել էլեկտրոնային եղանակով՝ նույնականացման քարտի միջոցով, կամ ձեռքով։ Ձեռքով ստորագրելու դեպքում անհրաժեշտ է տպել հայտը, ստորագրել դրա բոլոր էջերը և սկանավորել այն։ Ստորագրված հայտն անհրաժեշտ է ուղարկել Էկոնոմիկայի նախարարության էլեկտրոնային փոստի հասցեին։
Տրամադրման ժամկետը և կարգը
- Հայտն ընդունվելու դեպքում 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում շահառուի հետ կնքվում է պայմանագիր, որով սահմանվում են աջակցության տրամադրման կարգը և ժամկետները։
- Հայտի չհաստատման դեպքում այդ մասին տեղեկացվում է 5 աշխատանքային օրվա ընթացքում։
- Փաստաթղթերը թերի ներկայացնելու դեպքում դիմող կազմակերպությունը այդ մասին տեղեկանալուց հետո 10 աշխատանքային օրվա ընթացքում կարող է վերանայել դրանք և կրկին դիմել։ Երրորդ անգամ դիմելու հնարավորություն չի տրվում։
- Թողարկման և վարկանիշավորման պետական աջակցության ծրագրի վերաբերյալ հարցերի դեպքում անհրաժեշտ է զանգահարել (+374) 011 59-72-39 հեռախոսահամարին։
Հղում օրենսդրությանը
ՀՀ կառավարության՝ 2023 թվականի հուլիսի 6-ի N 1125-Լ որոշում
Որոշումը հնարավոր է գտնել arlis.am-ում։
Հեռախոսահամար՝
(+374) 011 59-72-06
Հեռախոսահամար՝
(+374) 011 59-72-06